ازاااي بتتحملي خسارة الحديد يا مصر؟ وهل كل دولة تطمح للحرية واستعادة البلاد رح تقولو عليهم خونة؟
كما قلنا سابقا الماني يعزك ولا مصري يذلك
كل التوفيق والسداد للشعب السوداني الحر
🫡🫡