باراتك خلصت ؟ كمل لعب

MinCho23 يونيو 2026guide

باراتك خلصت ؟؟ كمل لعب

انا لسه داخل اللعبة مكملتش اسبوع .. بس عندي مشكلة ان اللعبة حرفيا في الاول مش محتاجه غير ٥ دقايق كل ١٠ ساعات

بعدها ببقي نفسي اكمل في اللعبة بس مفيش حاجة تتعمل حرفيا

وهنا كان لازم الاقي حاجة اضيع بيها الوقت

معظم اللاعبين الخبرة قالت ان المهم في الاول الاقتصاد

وعشان اطور مصانع او ابني مصانع جديدة محتاج ستيل او كونكرت

والستيل والكونكريت بفلوس كتير

يعني احنا محتاجين فلوس

[*الاكتشاف*]

لما بتيجي تبيع معداتك في السوق سواء سلاح او لبس

بتحاول تعرضه بسعر اقل ب 0.001 من اقل لاعب عارض في السوق

وده عشان يتباع اسرع

بس فيه لاعبين مش بياخدو بالهم من انهم يحطو السعر

وده بيخلي المعدة اللي عرضها سعرها في السوق 1.01

دورك هنا انك تفضل تقلب في السوق لحد ما تلاقي المعدات دي ومبروك عليك فرق السعر

>>>ملحوظة<<<

معظم اللاعبين اللي بيعملو كده بيكونو لاعبين جدد ومعظم المعدات اللي بيحصل فيها اللغبطة دي بتكون المعدات الرمادي

وطبعا مش محتاج اقولك عنصر السرعة في الشراء مهم جدا لان تقريبا في ناس بتعمل نفس الموضوع ده

الموضوع ممكن يكون ممل شوية بس بيجيب فلوس حلوة

باراتك خلصت ؟ كمل لعب | War Era