النهاردة ف الشات العالمي السويدين والبرتغاليين والالمان كانوا بيقولوا نسلم مصر لاسرائيل اسف لاني مخدتش اسكرين بس اقسم بالله هذا حصل..
السوداني اللي بيقولك انتوا بتبنوا اقتصاد على حساب دول تانية
وحقي وحقك دول مكنوش موجودين ولبرتغال خلاص هتمسحنا من ع الخريطة بقوة تحالف بير
مكنوش موجودين وفلوس مصر بتشتري دامج يعوض فرق العدد المهول لتحالف بير
اللعبة قررت تاخد النقطة الوحيدة اللي مخلية العالم يقدر يدافع ضد الاعداد الكبيرة وهي الفلوس ويدي اصحاب الاعداد دا فلوس فالكفة اصبحت تميل ليهم بقوا عدد وفلوس ومش قادرين عليهم بس كانوا لسه محصورين ف اوروبا ومش قادرين يخترقوا عن طريق اليمن
قيجي هنا السوداني قليل الاصل ويقرر يمهدلهم الطريق يمحونا ويمحوا افريقيا من ع الخريطة عشان غيران من حديد مصر وازاي مصر بتكسب من حديدنا واحنا لا رغم ان الفلوس كلها متسخرة للحرب ضد الاعداء مصر محتطش حاجة ف بطنها
واللي يقولي احنا عايزين ارضنا مش غايرنين يروح بشوف التعليقات على مقالهم اللي بيتكلم عن الحديد وازاي هيبقوا السوق الجديد وهيقللوا الضريبة وغيره
اقسم بالله قلة اصل ملهاش مثيل
عايز ارضك يا سوداني اديك اخدتها وريني نفسك مصر دلوقت وصلت اراضيها عن طريق ليبيا اللي اختارت العروبة وانها تحافظ على البونص اللي موقفنا على رجلينا
دلوقت السوداني رجع ارضه بس الخاين طول عمره خاين ومش هيكتفي بكدا
بس ملحوقة يا رجالة ملحوقة