مش عجابك الحكومة؟

Hex0n325 يونيو 2026news

يا شباب علشان نلخص الموضوع الانتخابات كمان 5 ايام

والكونجرس كمان 7 غالبا

انت شايف نفسك التنين المجنح اللي هتعرف تحرر مصر اترشح محدش ماسكك

شايف الكونجرس ملهوش لزمة اترشح يسطا هو حد دايس ليك علي ططرف

اللعبة قدامك انت لو عايز تبقي تنين خلي نفسك تنين محدش ماسكك بس متغلطش بحد علشان لما حد يجي بيكلمك بتزعل

+لو انت شخص كبير ومخك صغير معا احترامي ليك مش مكانك

عند كل حاجة متاحة اعمل اللي عايزه يعم بس متصدعناش وتشتم فينا

اانا بقولك احنا حكومة فاشلة يعم انت يلا يا هرقل كمان اسبوع تعالي ورينا هتعمل ايه بعضلات صدرك اللي كلها حقن ديه

ومتكنش طول الوقت شغال تلعب ايكو تصرف علي نفسك وملكش دعوة بمصر غير الجنيسة ولما يحصل مشكلة تيجي تتكلم ما هو انت ملكش لزمن يسطا لو وقت المشكلة مبقتش وار وبتساعد فعلا وبتصرف فلوس ومستعد تخسر لمصر يعم روح دولة تانية ملكش لزمة

مش عايز كونجرس عندك وزارة التعليم الخارجية الدفاع وغيره روح يسطا انضم وساعد اللاعبين الجدد علشان يكونوا تنانين زي مانت كدا

يسطا لو ربنا مديك عقل كدا شوفها بنفسك لو 150 شخص حاربوا 1000 مين هيكسب


+لو حاسب كلامك ده له فائدة انت بتكره الناس الجديدة باللعبة وبتكرها بالناس القديمة من غير سبب وبتخليهم ميكملوش لعب لما يشوفوا ابو التوكسك ده

مش عجابك الحكومة؟ | War Era