يامصري ويا ليبي
اسمعني كويس
ليش مديروش اجتماع دول عربية وترجو دولة السودان للسيادة السودانية
وكانه على سبلة انهم جيبين دول كانت محتلتكم منحقهم لي انه هما رعب ليكم لي انه كانو محتلينكم وحسيتو بلحقره
ياليبيا زي مرجعتي ارض الجزائر لي ناسها وهمت اصلن وقت حالي خونه
رجعي يامصر ارض سودان وبلاش غسيل دماغ
انتي يامصر في نفس الحلف معا تركيا وتركيا محتله السعودية وهبك وين العروبية الي تتكلمو عليها ودسكة انه حكامها مش عرب كدب في كدب
وكانه في ليبيين احرار يقيمو تورة ضد الفساد الي في المناصب نفس الوجوه تتحرك من وزاره لي وزاره