شكرا ياشعب مصر يابن المحترمين علي 0 صوت في الانتخابات عشان انتو بتحبو الكلام والي بيوزع زيت ولحمه ونا عشان من الشعب محدش انتخبني ومحدش هوزع حاجه تاني وهحتل مجلس الجونكرس والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته