Beste medestrijders en trotse landgenoten,
Precies twee weken geleden, op dinsdag 9 juni, is mijn leven voor altijd veranderd. Terwijl wij hier in War Era strijden voor de glorie van onze natie, is er in de echte wereld een nieuwe, ware Nederlander opgestaan. In ons prachtige, historische Arnhem is mijn zoon geboren: Teun Albert Jan.

Vanaf het moment dat hij zijn eerste blik wierp op zijn vader, wist ik het zeker: dit is een geboren leider. Binnen onze familie heeft de kleine man inmiddels de eretitel 'Dame Blanche Junior' gekregen. Dit puur omdat zijn vader een lichte (okΓ©, zware) obsessie heeft met de wel bekende Dame Blanche dessert. Maar vergis je niet in deze zoete naam; deze jongen is gesneden uit het beste Hollandse hout.

Zoals jullie aan mijn profielfoto kunnen zien, adem ik voetbal en stroomt er puur Oranje door mijn aderen. Het iconische shirt met de geometrische vlakken staat voor strijd, overwinning en leeuwenmoed. Ik kan jullie vandaag met honderd procent zekerheid vertellen: de spitsproblemen van het Nederlands Elftal zijn officieel opgelost! Over exact 20 jaar, op het WK van 2046, zal Teun in dit iconische shirt de winnende bal stijf in de kruising jagen. In de finale tegen die vervloekte Duitsers!

Maar voordat deze toekomstige volksheld klaar is voor de top, breekt er voor mij nu eerst een tijd aan van heel weinig slaap en astronomische hoeveelheden luiers. Ik moest dit fantastische nieuws wel met jullie delen. Ik barst simpelweg van de trots! Terwijl ik 's nachts met kleine Teun op mijn arm zit, zal ik ongetwijfeld vaker online zijn om samen met jullie de virtuele grenzen van ons vaderland te bewaken. Proost met mij op de toekomst van Oranje, en wie weet... juichen we over 20 jaar allemaal samen voor Dame Blanche Junior!
Voor Volk, Vaderland, en voor Teun! π³π±π¦