Vrienden,
Jullie dachten al wat is het verdomd stil op de kanalen. Geen muziek en geen humor meer. Maar wees niet getreurt, drieske is back !

Na een welverdiende vakantie op playa den bossa is ons Hollandse superster wederom neergestreken op de Nederlandse Costa del sol.
En om maar met de deur is huis te vallen: we zijn bankroet.
Dus als iemand nog een subscribertje over heeft en kan delen want ik krijg volgende maand pas m’n gehaktballen centen.
Love Dries