Beste landgenoten!
Jullie zagen Fikkie en mij misschien al voorbij vliegen vandaag. Wat een geweldig gevoel om zo te vliegen.


Het heeft wel even geduurt zeg voordat we zo ver waren. Nadat we de berg hadden beklommen waar de befaamde draken legende https://app.warera.io/user/6974a894386d4d016786c424 zou wonen, bleek ze niet thuis te zijn :/. Gelukkig was https://app.warera.io/user/695579c03f0cff6efb694b3a daar toevallig ook en kon hij nog wat persoonlijk advies geven.

En nu? Nu vliegen we over het slachtveld. Het is Code Rood, voor de kleur van Fikkie. Maar helaas, heeft ze wel heel veel salades nodig om te kunnen blijven vliegen. Daarom vraag ik jullie om een kleine bijdrage om deze strijdkracht in de lucht te houden.

Met vurige groet,
Prins_Pils