Beste landgenoten!
Het spijt mij.
Ik was te enthousiast met BEER-leden verbranden samen met Fikkie en voordat ik het door had, was het al te laat. Het rondvliegen was heerlijk, en zo hoog in de lucht was het best wel fris, maar toen ik eenmaal weer op de grond kwam zag ik wat ik had aangericht...

Het spijt mij ontzettend van deze hittegolf.
Vanaf nu zal ik wat verantwoordelijker omgaan met al dit vuur. Ik zal Fikkie een tijdje in de hangaar houden totdat de temperaturen weer wat zijn gedaald. Wel wil ik nog steeds mijn deel bijdragen aan deze oorlog, maar toen ik mijn geweer wilde pakken kwam ik erachter dat ik alles had uitgegeven aan het eten van Fikkie.

Daarom vraag ik jullie om een gulle bijdrage, zodat ik ook weer kan knallen in deze oorlog. Nogmaals, mijn excusen voor deze hitte.