Beste potentiële investeerders,
Na uitgebreid marktonderzoek (lees: 5 dagenWar Era spelen) ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn zojuist gebouwde 4e bedrijf cruciaal gaat worden voor verdere groei. Met voldoende kapitaal kan het uitgroeien van een bescheiden onderneming tot een winstmachine die zijn concurrentie ver achter zich laat.
Momenteel loop ik echter tegen één klein probleem aan voor de upgrades: BTC, heel veel BTC.
Daarom open ik vandaag de deuren voor externe investeerders. Iedere donatie wordt 100% geïnvesteerd in upgrades. Geen nieuwe gear, geen boxjes om te gokken, geen pillen. Alles gaat rechtstreeks naar uitbreiding, betere productie en hogere winst.
Potentie op enorme groei.
Meer upgrades = meer inkomsten = meer dopamine
Uw bijdrage helpt een ambitieuze ondernemer zijn droom waar te maken.
U kunt later met trots zeggen: "Ik was erbij voordat hij rijk werd."
De markt kan tegenzitten.
Ik kan misclicken en in plaats van mijn automated engine, mijn opslag upgraden
Of ik geef toch per ongeluk al mijn geld uit aan boxjes om te gokken....
Maar hé... zonder risico geen rendement.
Investeer vandaag nog in de toekomst van mijn 4e bedrijf!
Disclaimer: Aandelen bestaan alleen in mijn hoofd. Het enige gegarandeerde rendement is mijn eeuwige dankbaarheid en misschien een shout-out als ik ooit op wealth plek nummero uno sta
Donaties worden met open armen ontvangen. Iedere BTC brengt ons (lees: mij) een stap dichter bij wereldheerschappij.

