
I en väldigt udda utveckling så är jag nu i politiken.
Jag är väldigt tacksam för förtroendet av medlemmarna och ska göra mitt bästa!
Är en svensk patriot ut i hovarna och har ett lynnigt humör när jag ser orange.
Lever i förtryck i Värmland och hoppas landsfränder befriar oss älgar snart.
Har ett varmt hjärta för potatisar och i minnet av SwedishPotatoes, så kommer inom korta adoptera en söt liten färskpotatis, så fort Värmland blivit befriat och skogen ön en gång är trygg.
Tills dess kämpar vi på med horn och tangentbord.
Sist men inte minst.
Extra tack till vår ledare: https://app.warera.io/user/69e4eaff120ca003b292e9fc
Resterande medlemmar i https://app.warera.io/party/6a28794be6f492db4a569973
Älgbröder: https://app.warera.io/mu/69bed2b4434a9db9aef029e5
/Älgen